Zastosowane w pracy podejście dotyczące zarówno narzędzi, jak i obszarów zastosowań ma na celu przybliżenie przedsiębiorstwom, instytucjom i innym użytkownikom procedury i metod badań podstawowych problemów marketingowych.Książka jest przeznaczona dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych, a także dla pracowników przedsiębiorstw i kadry zarządzającej, która w swych działaniach powinna się kierować zasadami marketingu.
Szczegóły książki:
- Tytuł oryginału
- Badania Marketingowe. Podstawowe Metody i Obszary Zastosowań.
- Data wydania
- 1999 (data przybliżona)
- ISBN
- 8370112390
- Liczba stron
- 362
- Słowa kluczowe
- Marketing, badania marketingowe,
- Język
- Polski
Aby pobierać pliki zarejestruj się!
Rejestracja jest darmowa i bardzo szybka! Kliknij tutaj aby założyć konto.
Trwa to tylko 15 sekund!.