Książka ma formę praktycznego poradnika dla restauratorów i pracowników branży gastronomicznej. Jej motywem przewodnim jest obsługa gościa w restauracji. Pokazujemy jak dobrze wyszkolony personel sali przekłada się nie tylko na zarobki restauracji, ale kreowanie wizerunku miejsca i rzesze zadowolonych gości. Czerpiemy z własnych wieloletnich doświadczeń w branży oraz posiłkujemy się autorytetami polskiej i zagranicznej gastronomii w celu stworzenia kompleksowego poradnika dla pracowników front of the house. Ponadto zależy nam na podnoszeniu prestiżu zawodu pracownika restauracji: menadżera, kierownika sali, sommeliera i wreszcie kelnera. Praca z gościem, rozumienie potrzeb drugiego człowieka, efektywna komunikacja to fundamenty leżące u podstaw branży usługowej, którym pragniemy się przyjrzeć. Bardzo ważną część książki stanowią wywiady ze specjalistami i mentorami ze świata polskiej i światowej gastronomii. Osoby, które podzieliły się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem to dr Joanna Heidtman (psycholog), Gerard Basset MS MW OBE (Najlepszy Sommelier Świata 2010), Ronan Sayburn MS (Oficer Operacyjny The Court of Master Sommeliers), Claire Randall (pracowała jako inspektor przewodnika Michelin), Piotr Kamecki (Prezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich), Grzegorz Kłos (restaurator), Daniel Pawełek (restaurator), Adam Jarczyński (ekspert do spraw savoir-vivre), Bogdan Gałązka (szef kuchni Gothic Café w Malborku).
Szczegóły książki:
- Tytuł oryginału
- GOŚCINNOŚĆ Sztuka dobrej obsługi w gastronomii
- Data wydania
- 27 marca 2018
- ISBN
- 9788394962807
- Język
- Polski
Aby pobierać pliki zarejestruj się!
Rejestracja jest darmowa i bardzo szybka! Kliknij tutaj aby założyć konto.
Trwa to tylko 15 sekund!.